שירותי הנהלת חשבונות לחברות

כל עסק חייב להשתמש בשירותי ראיית חשבון ושירותי הנהלת חשבונות. זאת הדרך לייצב את העסק ולהסדיר את פעילותיו בטווח הקצר ולתכנן את הפעילות שלו בטווח הארוך. בעל עסק שאינו מודע למצבו הכלכלי, אינו יודע כמה הוא מכניס וכמה הוא מוציא, גם אינו יכול לבצע רכישות, עסקאות או השקעות באופן שכלתני ומחושב. שירותי הנהלת חשבונות מספקים לבעל העסק את היכולת להיות כל הזמן עם היד על הדופק, לבצע החלטות חשובות כשבידיו מידע עדכני רב, להימנע מבעיות עם החוק ולקבל דו”חות עדכניים בכל רגע נתון.

מתאים לכל סוגי העסקים והחברות

כל חברה בע”מ חייבת, עפ”י חוק, להשתמש בשירותי ראיית חשבון. עסקים אחרים, עצמאיים ושותפויות אינם חייבים בשירותיו של רואה חשבון מוסמך ולעיתים, לחלקם, יש נטייה להמעיט בחשיבות השירות בעבור העסק שלהם – אך זוהי ללא ספק טעות שיכולה לעלות ביוקר. רואה חשבון מכיר את החוק על בוריו וימנע מבעל העסק ליפול לבורות מזיקים. מעבר לכך, הוא גם יוכל לחסוך לו זמן רב בהתעסקות בהגשה של דוחות לרשות המיסים ולביטוח לאומי, יעניק לו מידה של שקט נפשי וידע למקסם את הזכאות שלו לקבלת החזרי מס.

ככל שהעסק גודל וצומח, כך גדל הצורך בשירותיו של רואה חשבון. כשעוסק פטור עובר לעוסק מורשה, הוא צריך לדווח לרשות המיסים מספר רב יותר של פעמים בשנה, יש לו יותר ויותר הכנסות וגם הוצאות וגדל הסיכוי שהוא יעסיק עובדים. רואה חשבון שמלווה את העסק באופן צמוד יעזור לו להתפתח ולצמוח באופן בטוח, בריא ונכון. תמיד ניתן גם להתייעץ עם רואה חשבון בנושאים כלכליים ועסקיים חשובים. רואה חשבון הוא למעשה סוג של שותף פעיל בעסק, רק שהוא לא קוצר תשואות ורווחים מלבד התשלום המגיע לו על העבודה שלו.

להיות עם היד על הדופק

רואה חשבון נמצא כל הזמן עם היד על הדופק. הוא רואה באופן כמותי, מדויק ושקול כל שינוי מהותי בהכנסות ובהוצאות של העסק. שירותי ראיית חשבון מפיקים דוחות שנותנים לבעל העסק את היכולת לקבל מידע עדכני בכל רגע נתון, מבלי שהוא יצטרך לנקוט אצבע. כל המידע נאסף ומאורגן באופן אידיאלי. כך לא נוצר מצב של חוסר מודעות למצבו של העסק או לשינויים שחלים בו – והרי עסק הוא ישות דינאמית שמשתנה כל הזמן.

יותר קל לישון בלילה כשיש לך רואה חשבון מנוסה. משרד רואי חשבון “צנגוט באומר מור” ישמח לתת לכם שירותי הנהלת חשבונות ושירותי ראיית חשבון מקיפים, מדויקים ובלתי מתפשרים. צרו קשר עוד היום להתנעת התהליך.

צור קשר